VÄLDIGT MYCKET BILDER

Hej mina fina läsare, även fast jag inte uppdaterar är ni ändå inne och kikar, kärlek till er! Som både ni och jag ser så har jag inte uppdaterat som vanligt, trots att jag sa att jag skulle. I helgen har jag haft fullt upp som ni får läsa och se bilder på lite senare i inlägget :) Jag har en ursäkt till att jag inte bloggade innan. Tiden. Just nu räcker den inte, även om jag skulle viljat det. Ni ser ju även att designen inte har kommit någonstans heller, men nu är det verkligen fullproppat med saker, jag sätter mig när jag har tid.

I helgen har jag haft fullt upp, jag har nämligen varit iväg på något som vi kallar hajk. Det är supermysigt, vi lagar mat över öppen eld, badar badtunna osv, verkligen kanonmysigt! Den här helgen tävlade vi även i dacke, det är en slags spårning med massa sjuka, roliga, konstiga, svåra kontroller.
Jag gick den med mina små busiga scouter som tog andra platsen i år! (okej, lite hjälp från mig men ändå). Härligt grabbar!



11 pers i det där lilla vindskyddet, vadå trångt...

Båtrace, haha vilken båt tror ni vann?


mackkastning på hög nivå!


titanic 2 haha!






Yesbox, de får sammanfatta allt, ska verkligen göra mitt bästa och försöka uppdatera som vanligt nu, men hoppas inte på för mycket med designen. Vi hörs snart!

Kramar Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0