tjenamors

Hej på er, jag är verkligen jättetacksam att några tittar in även att jag inte uppdaterar! Jahopp, jag har tänkt fram oh tillbaka och jag har bestämt mig för att börja om, byta blogg. Jag länkar bloggen här sedan och hoppas att ni följer med dit!

Ja nu när jag ändå håller på kan jag berätta om vad jag har gjort i helgen, har hänt en hel del faktiskt :)

Fredag:
Efter skolan kom pappa och hämtade mig och vi körde mot helsingborg, riktigt roligt och mysigt! Vi stannade i karlskrona och snackade lite med farmor och när vi kom fram till helsingborg så stannade vi även och fikade, vilket var super mysigt! Eftersom det var fotboll som vi skulle se så letade vi upp arenan och gick in. Jag fick gå med pappa in via pressen och hade egen mediabricka, awsome! Dom förlorade ju tyvärr med 0-1 men ja, det var en rolig tripp i allafall! Vi var väl hemma vid 02.00 eller nåt sånt :)

Lördag: Vaknade sent, skönt att sova ut! Efter det tog jag en långpromenad med Maja, verkligen fint väder så det var riktigt skönt de med! När jag kom hem åkte vi in till stan och åt på krögers med våra grannar, härligt! Vi åt även ben & jerrys :) Efter det så gick jag och pappa hem ända till berga, vadå motion? haha.. På kvällen gick vi över till våra grannar igen och åt god mat och spelade kort, fotboll och gitarr, trevligt värre!

Söndag: Jag vaknade sent igen, haha, min grej :) Käkade frukost och gick en lång lång runda med Maja igen, väldigt skönt! Mötte även Lisa (grattis till konfan!), Elin, Fia och Amanda, snackade lite innan jag gick hem, haha. Viktig info här ^__^ Efter det så plockade jag fram godisskålen och körde ett riktigt spelmaraton med Simon och pappa, hade riktigt roligt och nu sitter jag här hos mormor och väntar på att grillen ska sättas på, life's good.

Oj, vad mycket onödig fakta ni fick nu men ja, behövde skriva av mig lite^^
Ses snart!



Såhär chill har de varit idag!

Kramar Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0