fredag

Hej! Idag är det fredag, jippie! Just nu sitter jag hos mormor och snackar lite med henne, har bakat cupcakes(som blev lyckade) och hjälp morfar lite med maten. Ja, de är typ det jag har gjort och ikväll så ska jag sätta mig med min gitarr och öva, skriva nytt och öva lite till. Jag har en musikredovisning på tisdag då vi ska spela upp våran egna låt, jag vill ha en med mening och jag har en egen låt med mycket betydelse, men jag vet inte.. får se helt enkelt.

Jag vet
att bloggen ser dålig ut nu, ingen header, krongel i menyn osv.. men jag har varken energin eller känsla till att sätta mig med den nu, kanske börjar om helt på nytt? Får se, lutar nästan åt det :)

Föresten!! kolla vad jag snart får hem till mig!! 


kommer användas flitigt av mig, hur mysigt som helst! 



everything is true, you're the one , stay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0